معافیت تحصیلی و مشکل نظام وظیفه برای ثبت نام کنندگان دیپلم مجدد و ترمیم نمره

نحوه ثبت نام در ترمیم نمره و دیپلم مجدد برای پسران مشمول خدمت

سوال: وضعیت معافیت تحصیلی و نحوه ثبت نام در امتحانات نهایی برای ترمیم نمرات و یا اخذ دیپلم مجدد برای پسران مشمول خدمت سربازی یا دانشجویان در معافیت دانشجویی به چه صورت می باشد؟

مشمول خدمت سربازی
مشمول خدمت سربازی

پاسخ مشاور مجموعه سلام مدرسه:

برای دانش آموزان پسر در صورتیکه توسط مدرسه ایشان حین تحصیل فرآیند معرفی به پلیس +۱۰ و اخذ معافیت تحصیلی صورت پذیرفته باشد؛ پس از فارغ التحصیلی مهلت یکساله ای برای معرفی خود به نظام وظیفه دارند و پیرو استعلام از ادارت کل آموزش و پرورش یکی از استان ها از دفتر آموزش دوره دوم متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش، داوطلبان برای ثبت نام در آزمون ترمیم نمره و به تبع ایجاد سابقه برای بهره مندی از تاثیر قطعی در کنکور سراسری و همچنین افرادی که متقاضی اخذ دیپلم مجدد می باشند در این مدت یکساله می توانند برای ثبت نام به مدارس داوطلب آزاد مراجعه و ثبت نام نمایند.

شایان ذکر است در خصوص دانشجویان پسر، با توجه به آنکه از معافیت تحصیلی دانشجویی استفاده می کنند، می توانند برای ثبت نام ترمیم نمرات، ایجاد سابقه و دیپلم مجدد در مدارس داوطلبان آزاد ثبت نام نمایند.

 

تصویر این مجوز نامه:

ثبت نام در ترمیم نمره و دیپلم مجدد برای پسران مشمول خدمت و یا با معافیت تحصیلی دانشجویی
ثبت نام در ترمیم نمره و دیپلم مجدد برای پسران مشمول خدمت و یا با معافیت تحصیلی دانشجویی

 

 

محمدرضا عادل خانی

محمدرضا عادل خانی / فعالیت: مشاور و پشتیبان تحصیلی دانش آموزان / دبیر رسمی آموزش و پرورش / رشته تخصصی: تدریس فیزیک / پست فعلی: مسؤول سامانه های دانش آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا