ترمیم معدل نه ! ترمیم نمره

محمدرضا عادل خانی مشاوره تحصیلی مجموعه سلام مدرسه : یکبار برای همیشه! لطفا گول عنوان ترمیم معدل را نخورید؛ این عبارت ترمیم معدل که در نوشته های سایت ما یا از زبان سایر مشاورین می شنوید فقط جنبه جلب توجه دارد.

ترمیم معدل نه ! ترمیم نمره

در سیستم آموزش و پرورش، به هیچ عنوان معدل درج شده در گواهی نامه پایان تحصیلات و ریز نمرات آن تغییر نخواهد کرد.

نتیجه و نمرات حاصل از شرکت در آزمون ترمیم نمره و ایجاد سابقه، صرفا جهت اعمال در نتیجه کنکور سراسری می باشد و به هیچ عنوان معدل را تغییر نمی دهد…

لذا برای افرادی که محل استخدام یا دانشگاه های داخل و خارج از کشور شرط معدل دیپلم مقرر می کند، توجه فرمایند که شرکت در آزمون ترمیم نمره و ایجاد سابقه تاثیری در معدل دیپلم نمی گذارد.

البته به استناد تبصره ۲ بند ۵ بخشنامه ۴۶۰/۳۸۹ مورخ ۱۹ آذر ۱۴۰۱ ارایه گواهی ایجاد سابقه و ترمیم  نمره، با تایید مدرسه و در صورت نیاز، تایید منطقه و استان، به متقاضی بلامانع است.

یک نکته دیگه! شما می تونید نسبت به اخذ دیپلم مجدد اقدام کنید البته در یک رشته دیگه! طبیعتا اینطوری معدل جدید و بالاتر قابل دستیابی خواهد بود. (برای اطلاع بیشتر بخشنامه تطبیق نظام جدید را در این پست سایت مطالعه کنید.)

 

محمدرضا عادل خانی

محمدرضا عادل خانی / فعالیت: مشاور و پشتیبان تحصیلی دانش آموزان / دبیر رسمی آموزش و پرورش / رشته تخصصی: تدریس فیزیک / پست فعلی: مسؤول سامانه های دانش آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا