تمدید شاخه کاردانش سالی واحدی و رشته هنر دوره پیش دانشگاهی با توجه به شرایط کرونا

تمدید مجموعه هشتم کاردانش و پیش دانشگاهی هنر

به گزارش سلام مدرسه: شاخه کاردانش سالی واحدی و رشته هنر دوره پیش دانشگاهی با توجه به شرایط کرونا تا شهریور ۱۴۰۰ تمدید شد. لازم به ذکر است بر اساس (این بخشنامه) تا پایان شهریور ۹۹ نظام آموزشی قدیم (دیپلم و پیش دانشگاهی سالی واحدی تمام شاخه ها و رشته ها) تمدید شده بود.

تمدید شاخه کاردانش سالی واحدی و رشته هنر دوره پیش دانشگاهی با توجه به شرایط کرونا
تمدید شاخه کاردانش سالی واحدی و رشته هنر دوره پیش دانشگاهی با توجه به شرایط کرونا

ماده واحده تمدید اجرای رشته های مهارتی مجموعه هشتم شاخه کاردانش و رشته هنر دوره پیش دانشگاهی شاخه فنی و حرفه ای

با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس و عدم امکان آموزش استانداردهای مهارت در شاخه کاردانش از سوی آموزشگاه‌های تحت نظارت دستگاه‌های متولی استاندارد مهارت، به دانش‌آموزان شاغل به تحصیل در رشته‌های مهارتی مجموعه هشتم شاخه کاردانش و رشته هنر دوره پیش‌دانشگاهی شاخه فنی و حرفه‌ای اجازه داده می‌شود صرفا تا پایان سال تحصیلی ۹۹-۱۴۰۰ مطابق ساختار آموزشی قبلی (۳+۱) با رعایت ضوابط و مقررات مربوط ادامه تحصیل دهند. در صورت عدم فارغ‌التحصیلی این قبیل افراد تا پایان سال تحصیلی مذکور ادامه تحصیل آنها برابر مفاد مصوبه بیست و سومین جلسه کمیسیون معین شورای عالی آموزش و پرورش در تاریخ ۱۰/مهر ۹۸ پس از تطبیق دروس با ساختار جدید آموزشی امکان‌پذیر است.

برای دانلود بخشنامه مربوطه از طریق لینک زیر اقدام کنید:

آپدیت : بر اساس مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش که طی نامه ۱۲۰/۳۴۱۲۳-۱۳۹/۱۲/۲۲ به معاونت آموزش متوسطه وزارت ابلاغ گردید، مجموعه هشتم شاخه کاردانش سالی واحدی تا پایان شهریور ۱۴۰۲ تمدید و تصمیم گیری بعد از این زمان، بر عهده کمیسیون خاص مناطق و نواحی می باشد. (اینجا را مطالعه کنید)

محمدرضا عادل خانی

محمدرضا عادل خانی / فعالیت: مشاور و پشتیبان تحصیلی دانش آموزان / دبیر رسمی آموزش و پرورش / رشته تخصصی: تدریس فیزیک / پست فعلی: مسؤول سامانه های دانش آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا