اعلام نتایج امتحانات نهایی شهریور ۱۴۰۲

به گزارش سلام مدرسه نتایج اولیه آزمون های نهایی شهریور ۱۴۰۲ اعلام شد.

اعلام نتایج امتحانات نهایی شهریور 1402

اما به نکاتی که مشاورتون محمدرضا عادل خانی میگه شدیدا توجه نمایید:

۱- نمرات آزمون های نهایی شهریور ماه ۱۴۰۲ از طریق سامانه my.medu.ir قابل دریافت است. (پس از ورود به سامانه روی گزینه ی «آزمون نهایی شهریور» کلیک کنید.)

اعلام نتایج امتحانات نهایی شهریور 1402

 

۲-  درصورتی که به نمره خود اعتراض دارید، ضمن توجه به نکات مندرج در زیر کارنامه و حداکثر تا روز پنجشنبه تاریخ ۱۴۰۲/۶/۲۳، درخواست خود را در سامانه my.medu.ir ثبت نمایند. (اعتراض برای کاربری های حوزه تصحیح نیز تا همین روز امکان پذیر است! )

در نوبت خرداد ۱۴۰۲ بسیاری از شرکت کنندگان که نسبت به ثبت اعتراض اقدام کرده بودند، با کاهش نمره مواجه شدند!!! پس لطفا فکر نکنید که اگر نمره شما لب مرز است با درج اعتراض به شما رحم می شود و قبول می شوید 🙂

۳-  افرادی که در سامانه مای موفق به رؤیت نمرات خود نمی شوند، روز چهارشنبه تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۲ به مدرسه محل ثبت‌نام/ تحصیل مراجعه و درخواست خود را کتباً در نمون برگ ۳۰ (این نمون برگ در بخش دریافت پاسخبرگ های سامانه فاینال مسؤولین سنجش مناطق قرار دارد.) درج نمایند؛ مسؤول مدرسه نیز می بایست در اسرع وقت تمام اعتراضات کتبی را جمع آوری و اسکن آن را از طریق اتوماسیون به سنجش منطقه و حوزه تصحیح ارسال و اصل نمون برگ ها را نیز شخصاً به رییس حوزه تصحیح تحویل و رسید اخذ نماید. (نیازی به درج اعتراض در سامانه فاینال نیست!!!)

در نوبت قبلی بسیار از درخواست های اعتراضات به دلایل زیر بی نتیجه ماند:
۱- مدرسه فقط در سامانه فاینال اعتراض را درج کرده بود.
۲- مدرسه اصل نمون برگ اعتراضات کتبی را به حوزه تصحیح تحویل نداده بود.
۳-دانش آموز پس از مهلت قانونی پیگیر اعتراض شده بود.

۴-  سامانه فاینال یک مشکلی داره که احتمالا مشکل تا فردا حل میشه و همانند روال قبل برای صدور کارنامه اولیه ۲۵۶ از سامانه فاینال باید مراحل زیر انجام شود:

۱- مسؤول حوزه تصحیح تیک های مربوط به اعلام نتیجه را در کاربری فاینال حوزه درج کند.
۲- سنجش منطقه از منوی وضعیت فاینال اقدام به درج تیک های مروبطه نموده تا امکان مشاهده کارنامه ۲۵۶ در فاینال فراهم شود. (لطفا اون آیکون ذخیره را در کنار هر تیکی که میزنید اجرا کنید وگرنه تغییرات اعمال نمی شود.)

 

***اعتراض به وضعیت حضور دانش آموز نیز درسامانه مای مدیو برای دانش آموزان فعال شد.

اگر در ورود به مای مدیو مشکلی داشتید زیر این پست کامنت کنید تا براتون پیگیری کنم.

منبع

محمدرضا عادل خانی

محمدرضا عادل خانی / فعالیت: مشاور و پشتیبان تحصیلی دانش آموزان / دبیر رسمی آموزش و پرورش / رشته تخصصی: تدریس فیزیک / پست فعلی: مسؤول سامانه های دانش آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا