آیین نامهتازه ترین هامحورهای سنجش

همسویی سنجش با سند تحول بنیادین

* راهكار ۲-۱۹ سند تحول بنيادين
ايجاد بانك سئوال پايه يازدهم و دوازدهم

 

* راهكار ۲-۱۹ سند تحول بنيادين
بهره برداري از فناوري‌هاي نوين در حوزه سنجش و ارزشيابي در صدور تأييديه تحصيلي

 

* راهكار ۲-۱۹ سند تحول بنيادين
اجراي طرح جشنواره تجربيات برتر مدارس در حوزه سنجش و ارزشيابي
* راهكار ۲-۱۹ سند تحول بنيادين
تحليل سؤالات امتحانات نهايي، در نوبت‌هاي مختلف امتحاني
* راهكار ۲-۱۹ سند تحول بنيادين
بهره برداري از فناوري‌هاي نوين در حوزه سنجش و ارزشيابي در ارسال سوابق تحصيلي فارغ التحصيلان (ساهت)

 

* راهكار  ۱-۱۹ سند تحول بنيادين
نظارت جامع برفعاليت‌هاي حوزه سنجش و ارزشيابي سراسر كشور

 

* راهكار  ۱-۱۹ سند تحول بنيادين
ارزيابي عملكرد مؤلفه‌هاي آموزشي و پرورشي و استقرار زير نظام پژوهش و برنامه ريزي سند تحول بنيادين

 

نمایش بیشتر

محمدرضا عادل خانی

معلم فیزیک / مسؤول سيستم هاي دانش آموزي اداره كل آمورزش و پرورش شهر تهران / فارغ التحصیل کارشناسی فیزیک نظری از دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی 95-91/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =

دکمه بازگشت به بالا